Klachtenprocedure


Als je onverhoopt een klacht hebt over het product, de bezorging of over een ander onderdeel van onze dienstverlening, dan dien je binnen 7 dagen nadat je het gebrek hebt geconstateerd contact met ons op te nemen per e-mail (klantenservice @zonazul.nl) en je klacht zo volledig en duidelijk mogelijk te omschrijven. 


Een ingediende klacht wordt uiterlijk beantwoord binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.


In het onwaarschijnlijke geval dat we niet tot een voor beide partijen acceptabele oplossing komen, dan kun je je klacht - als consument - indienen via het platform voor Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).


Een klacht schort onze verplichtingen niet op, tenzij wij schriftelijk anders aangeven. Indien een klacht door ons gegrond wordt bevonden, dan zullen wij de geleverde producten kosteloos vervangen.